Återbetalningspolicy

Återbetalningar och returer

Vi har 30 dagars returpolicy, vilket innebär att du har 30 dagar på dig att begära en retur efter att du mottagit din vara.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du fick den, oanvänd eller oanvänd, med etiketter och i originalförpackningen. Du behöver också kvittot eller köpbeviset.

Observera att kunden ska stå för fraktkostnaderna för produkten om inte produkten är skadad eller inte uppfyller beskrivningen. Ifall produkten inte uppfyller beskrivningen eller är skadad så får kunden till baka pengarna för portot ifall den kan skicka bild på kvitto där frakten köptes på.

För att starta en retur kan du kontakta oss under rubriken "kontakta". Om din retur accepteras skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras.

Du kan alltid kontakta oss för eventuella returfrågor under rubriken "kontakta" på hemsidan. Paket som inte hämtas.

Ifall inte kunden hämtar ut sitt paket och det skickas tillbaka så kommer vi att debitera kunder 200kr för fraktkostnaden och produkten.

Skador och problem

Vänligen inspektera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du får fel vara så att vi kan utvärdera problemet och rätta till det.

Utbyten

Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan du har, och när returen har accepterats, gör ett separat köp för den nya varan.

Återbetalningar

Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och inspekterat din retur och meddelar dig om återbetalningen godkändes eller inte. Om den godkänns får du automatiskt en återbetalning med din ursprungliga betalningsmetod. Kom ihåg att det kan ta lite tid för din bank eller kreditkortsföretag att behandla och bokföra återbetalningen också.

Spåra order

Vänligen ange ditt spårningsnummer nedan. om ditt spårningsnummer inte fungerar, kontakta oss!